Rabu, 15 Februari 2012

Kini Rezeki Murah.


(Sambungan dari Makanan Ayam Saat Kesempitan $ Ahad 12-2-2012).....Itu dulu masa aku mula-mula bela ayam. Memang masa tu aku takde sumber keewangan untuk tampung kos makanan ayam aku. Tapi sekarang ayam aku dah makan mewah. Sekarang aku bagi makan Honeystars. Tau tak bijirin sarapan Nestle Honeystars tu. Haa ituy lah makanan ayam aku sekarang ni. Selain itu aku juga beri mereka Mee hoon BERAS Perang ECo Brown. Macam Biasa lah. aKu rebus dulu meehoonnya dah lembut baru aku kasi ayam makan. Kemudian aku tukar sikit menunya kalau tak nak kasi ayam-ayam aku jemu, aku bagi pulak biskut cream crackers. Hah! amacam mewah tak makanan ayam aku? Ini betul-betul ni bukan memain. Tapi tak le selalu aku bagi makanan untuk manusia kat ayam aku. Masa aku kasi tu aku dapat barang-barang tadi percuma dari kawan aku. Sebab kedai runcit dia di masuki monyet. Habis barang-barang runcit di sepah-sepahkan termasuklah meehoon, biskut dll langsung tak boleh di jual. Jadi dari membazir dia kasi aku buat makanan ayam he he he.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan